  • 1. Data: 2003-09-04 17:56:39
    Temat: Czy mozna podpisac umowe-zlecienie miedzy dwoma osobami fizycznymi?
    Od: ad <a...@t...pl>

    Witam

    Pytanko jak w temacie...

    --
    pozdr
    adeon

  • 2. Data: 2003-09-04 18:00:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    ad <a...@t...pl> naskrobał/a w
    news:bj7udv$cob$1@nemesis.news.tpi.pl:

    Tak.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.

  • 3. Data: 2003-09-04 18:20:54
    Od: ad <a...@t...pl>

    Goomich wrote:

    > ad <a...@t...pl> naskrobał/a w
    >

    > Tak.

    Jak wygladaja wtedy sprawy ze skladka ZUS, trzeba cos placic?

    --
    pozdr
    adeon

  • 4. Data: 2003-09-04 18:30:59
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    Opłata Zus'owska jest od umowy zlecenia, niezależnie od podmiotów ją
    zawierających. Dlatego zastanów się nad podciągnięciem tego pod umowę o
    działo nie ma Zus'u.

  • 5. Data: 2003-09-04 23:13:59
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Mor" <m...@m...neostrada.pl> wrote in message
    > Opłata Zus'owska jest od umowy zlecenia, niezależnie od podmiotów ją
    > zawierających. Dlatego zastanów się nad podciągnięciem tego pod umowę o
    > działo nie ma Zus'u.
    ^^^^^^^^

    Produkcja broni bez zezwolenia zabroniona. :-)

  • 6. Data: 2003-09-04 23:55:12
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "poilkj" <p...@g...pl> naskrobał/a w

    > Produkcja broni bez zezwolenia zabroniona. :-)

    A jak to działo będzie gładkolufowe, do 17J? ;-)
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lord of the Rings: Episode I - The Hobbit (Christmas 2005).

  • 7. Data: 2003-09-05 08:14:25
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Hej!
    Dzwoniłem kiedyś do US i twierdzili, że pomiędzy os. fiz. można podpisać
    tylko umowę o prace. Zlec i dzieło nie można.
    Ale nie pamietam na jakiej podstawie.

    pozdr.,
    stavi