  • Data: 2010-02-19 17:26:51
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Wypowiedziałeś poprzez wysłanie gołębia pocztowego?

    Nieistotne.

    > Jaka masz pewność że adresat (strona umowy) dowiedziała się od tego gołębia
    > "co masz na mysli"?

    Gołąb miał wbudowaną kamerę i mikrofon oraz nadajnik radiowy.

    > Po prostu konsekwencją nie zachowania formy pisemnej przy wypowiedzeniu,
    > jest ... brak skutecznego wypowiedzenia.

    Brednie. Będzie skuteczne. Oczywiście jak jakiś kanciarz zacznie kłamać,
    że niby nic nie wie, to może liczyć na to, że ktoś kłamstwo przełknie.
    Ale równie dobrze można by rozważać sytuację, że dostał na piśmie, a
    potem "rżnął głupa" że dostał czystą kartkę.

    > Bo przecież możesz tłumaczyć że przesyłając mi tego gołębia miałem się
    > domyślić iż on oznacza wypowiedzenie umowy.

    Jeśli tak było w umowie - a było - to owszem.

    Plus ten kombinator sam się przyznał, że wie o wypowiedzeniu, więc nie
    może strugać wariata.