  • Data: 2010-02-22 10:01:33
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 10:51:10 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Dobra.
    > W końcu przeczytałem powoli i dokładnie tudzież literalnie
    > ułożyłem treść art.73, to się wyjaśniło bez enigmatycznej
    > łaciny że nacisk jest na słowach "tylko wtedy", zaś .74
    > nie odnosi się tylko do ustawy, thx.
    > Kolejny kwiatek do pilnowania w umowach :]

    Wobec zapisu o treści:
    //
    Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy abonenckiej powinno być złożone na
    piśmie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, bądź w inny sposób
    przewidziany przez Dostawcę usług. Oświadczenie o wypowiedzeniu winno
    zawierać imię i nazwisko, nr klienta, adres.
    //
    Brak "groźby" o rygorze nieważności oznacza że w zasadzie mogę twierdzić że
    wypowiedziałem umowę, a że dostawca nie otrzymał mojego mejla którego
    wysłałem 25 stycznia, więc płacę mu za usługi tylko do końca lutego (1
    miesięczny okres wypowiedzenia). I niech się buja z naliczaniem abonamentu
    za marzec?