  • Data: 2010-02-19 17:11:26
    Temat: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Jakiej własności??

    Mojej własności - czasowo (mam nadzieję, że tylko czasowo) pod cudzą "opieką".

    > Najpierw internet,

    Ja nie pisałem, że Internet; to inni sobie dopisali, a ja - przez grzeczność -
    nie oponowałem. Znaczy: nie czytałeś uważnie?

    > teraz własność -- o co w ogóle chodzi?

    Przeczytaj wątek uważnie i zrozumieniem - a dowiesz się.

    Dalsze bicie piany już niczemu nie służy - czego chciałem się "na szybko"
    dowiedzieć, to już się dowiedziałem - dziękuję zatem tym, którzy mieli chęć
    być pomocni, a Lawie (i temu drugiemu fajansiarzowi) mógłbym na koniec coś
    brzydkiego napisać, ale się powstrzymam.

    A, może zwrócę jedynie uwagę na słowa: "nie sądźcie, abyście nie byli
    sądzeni"; to taka maksyma dla tych, co to usiłują raczyć mnie swymi
    "niesmakami" na podstawie jedynie fragmentarycznych informacji. Informacje w
    istocie podałem cząstkowe, bo pełne dane nie są do publicznego wglądu.

    Resztą musi zająć się moja adwokat - być może wypadnie znaleźć jej zastępcę.