  • 31. Data: 2008-08-28 14:14:51
    Temat: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2008, Artur M. Piwko wrote:

    > Wojciech "Wojtazz" Nowotniak <wojtazzUSUN_TO@I_TOop.pl> screamed:
    >
    > To były dwa różne łyki... ;-)

    :)

    Tak w sumie się zastanawiam: dość częste są przypadki, szczególnie
    przy różnych remontach, że napotyka się parę (znaczy dwa) ograniczenia
    następujące niemal bezpośrednio po sobie - np. do 60 i do 40 kmph.
    Z dyskusji wynika, że kierowca złapany za drugim znakiem "80/40"
    powinien dostać dwa mandaty i podwójne pkty karne.
    Jak rozumiem - w wyniku posłania sprawy do sądu (bo pomiar jeden
    a drugi przez wnioskowanie, więc powinien zająć tym się sąd).
    Dobrze wychodzi?

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2008-08-28 14:19:55
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    januszek wrote:

    > To nie jest to samo bo czas zdarzenia jest inny.

    W takim razie policja mogłaby się przyczaić i od razu wystawić po
    mandacie za:
    spożywanie alkoholu o 15:00 20.07.2008r.
    spożywanie alkoholu o 15:01 20.07.2008r.
    spożywanie alkoholu o 15:02 20.07.2008r.
    spożywanie alkoholu o 15:03 20.07.2008r.

    Nieźle by się uzbierało.

    > j.

    Pozdrawiam, argothiel

  • 33. Data: 2008-08-28 14:22:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    argothiel wrote:

> [...]
    > spożywanie alkoholu o 15:01 20.07.2008r.
    > spożywanie alkoholu o 15:02 20.07.2008r.
    > spożywanie alkoholu o 15:03 20.07.2008r.

    nie, bo to ma charater zdazenia "ciągłego"
    Natomiast policja mogłaby wystawiać mandat po każdym łyku, jeśli takowy
    nastepny miałby miejsce po wystawieniu madnatu.

  • 34. Data: 2008-08-28 14:51:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > Jak rozumiem - w wyniku posłania sprawy do sądu (bo pomiar jeden
    > a drugi przez wnioskowanie, więc powinien zająć tym się sąd).

    Nie wiem czy mozna ukarac na podstawie wnioskowania ale jezeli beda dwa
    fotoradary za kazdym ze znakow to jak najbardziej moga byc i dwa mandaty
    :)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 35. Data: 2008-08-28 14:51:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    argothiel napisał(a):

> [...]
    > spożywanie alkoholu o 15:01 20.07.2008r.
    > spożywanie alkoholu o 15:02 20.07.2008r.
    > spożywanie alkoholu o 15:03 20.07.2008r.

    Prawda ;)

    j.

  • 36. Data: 2008-08-28 14:52:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Nie wiem czy mozna ukarac na podstawie wnioskowania ale jezeli beda dwa
    > fotoradary za kazdym ze znakow to jak najbardziej moga byc i dwa mandaty

    A jak będą 4 wszystkie za jednym znakiem?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 37. Data: 2008-08-28 14:59:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > A jak będą 4 wszystkie za jednym znakiem?

    To moze od razu jeden czteroobiektywowy? ;P Plus piaty malutki do
    punktow karnych ;PPP

    j.

  • 38. Data: 2008-08-28 15:09:41
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    castrol wrote:

    > No i co z tego? Nie ma zakazu spozywania w miejscu publicznym.

    Nie mówię, że nie masz racji. Tylko za co ja w takim razie dostałem te
    wszystkie mandaty ? ;) Zawsze mi się wydawało, że właśnie za picie w
    miejscu publicznym. Wydaje mi się również, że policjanci mówili to samo.

  • 39. Data: 2008-08-28 17:02:55
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    d852 pisze:

    > Nie mówię, że nie masz racji. Tylko za co ja w takim razie dostałem te
    > wszystkie mandaty ? ;) Zawsze mi się wydawało, że właśnie za picie w
    > miejscu publicznym. Wydaje mi się również, że policjanci mówili to samo.

    Nie wiem za co dostales. Jak sie okazuje w tym wypadku na peronach
    spozywac takze nie wolno. Wszystkie miejsca gdzie nie mozna pic, masz
    wyszczegolnione w ustawie - o miejscu publicznym tam nie ma w ogole mowy.

    Jacek Kustra

  • 40. Data: 2008-08-28 17:17:13
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    castrol wrote:
    > d852 pisze:

    > Nie wiem za co dostales.

    Jak mówili policjanci : za picie piwa w miejscu publicznym.

    > Jak sie okazuje w tym wypadku na peronach
    > spozywac takze nie wolno. Wszystkie miejsca gdzie nie mozna pic, masz
    > wyszczegolnione w ustawie - o miejscu publicznym tam nie ma w ogole
    > mowy.

    To nawet park nie był... to były miejesca, która nie mają chyba nazwy,
    bo jak nazwać kawałek trawy ( czy coś takiego ) 100m od ulicy czy
    rzeki... tyle, że na terenie stolicy.