    From: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy-można-być-nigdzie-nie-zameldowanym?
    Date: Sun, 5 Dec 2004 12:36:03 +0100
    Sender: m...@o...pl@ui238.internetdsl.tpnet.pl

    burtek wrote:
    > W związku z czym właściciel na pewno mnie nie zamelduje - i będę
    > nigdzie-nie-zamedlowany.

    Domagaj sie meldunku od wlasciciela. Chyba, ze bedziesz wynajmowal cos po
    bardzo okazyjnej cenie i bez umowy. Jezeli ktos juz od jakiegos czasu
    wynajmuje mieszkanie to nie powinen miec wiekszych oporow z zameldowaniem
    (chocby czasowym). Moze to tylko troche potrwac (nikt od razu Cie nie
    zameludje bo moze sie okazac, ze nie bedziesz placil, albo ze jestes pijak
    lub diler itp.), do czasu az wlasciciel nabierze zaufania do Ciebie jako do
    najemcy.

    > Czy w takim razie - będę mógł normalnie funkcjonować w
    > społeczeństwie? Chodzić dalej do pracy? Brać kredyty w banku? I tak
    > dalej.. i tak dalej..

    Zalezy. Pracowac mozesz (choc nie we wszystkich zawodach), a co kredytu to
    raczej watpie.

    > Bo słyszałem, że meldunek to jest relikt Komuny.. a teraz każdego
    > interesuje tylko adres zamieszkania.

    Niestety w Polsce zbedna biurokracja nadal rzadzi. Pomimo, ze meldunek to
    czesto fikcja to w wielu miejscach jest potrzebny.

    pozdrawiam
    --
    Mithos