  • Data: 2004-12-06 13:12:11
    Temat: Re: Czy-można-być-nigdzie-nie-zameldowanym?
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a), dnia 06-12-04 01:30 co następuje:

    > Zwykle wynajmujący chcą za 3 miesiące z góry. Niektórzy za pół roku.
    mało _Pan_ wie o rynku nieruchomości proszę _Pana_ ... mało który
    najemca zaakceptuje w obecnych czasach takie warunki płatności, więc
    zwykle płatności są miesięczne i 1 miesięczna kaucja.

    > ma

    > Jak ? zameldowanie tymczasowe nie oznacza, że właściciel lokalu nie może
    > komu inemu wynająć, jeżeli wynajmujący nie płaci. Poza tym podpisują umowę
    taaak jaaaasne ... każdy z chęcią zapłaci za wynajem mieszkania w którym
    ktoś inny mieszka HA HA HA kupa śmiechu ... z przewagą kupy ... proszę
    Szanownego _Pana_ ...
    Polecam również lekturę ustawy (no chyba, że ją już zmienili, to
    przepraszam) która weszła w życie jakieś 2-3 lata temu, nazywała się
    jakoś tak, o ochronie praw lokatorów (nie pamiętam dokładnie, a nie mam
    teraz czasu na szukanie).

    > najmu na rok. Jeżeli wynajmujący nie wywiązuje się z umowy, to właściciel
    > może wynająć mieszkanie innemu i nic do tego nie ma zameldowanie tymczasowe.
    nie, no w ogóle ... przecież będąc zameldowanym mogę mieszkać w danym
    mieszkaniu ... nieprawdaż ?

    > Gdyby go zameldował na pobyt stały to owszem, mogą być problemy z wynajęciem
    > komuś innemu.
    > Pan też z SLD, albo z totalitarnego rządu Rosji, że panem tak teraz rzuca?
    muszę _Pana_ zmartwić ... nie jesteśmy z tej samej partii ...

    > Pan ma? no to ma pan dach nad głową. Ja nie mam własnego mieszkania,
    > ponieważ rząd, PKO BP SA i spółdzielnie mieszkaniowe oszukali nas - wielu
    tu się z Szanownym Panem zgodzę... to można złodziejstwem i oszustwem
    nazwać ... i jeszcze za łagodnie by było...

    > Polaków. Mama wpłaciła pełny wkład na mieszkanie spółdzielcze dla mnie - M4,
    > pracując ciężko i dorabiając po pracy, kiedy byłem młodym chłopcem, co
    > gwarantowało zgodnie z obietnicami w umowie - mieszkanie - po krótkim czasie
    > oczekiwania. Minęło ponad 20 lat, wybudowali piękne osiedla i rozdali
    > mieszkania członkom PZPR, którzy po przyjeździe ze wsi zatrudniali się na
    > Hucie Katowice. Teraz mogę sobie za ten "pełny wkład" na M4 kupić ładny
    > kibelek z bidetem i sedes marki Mercedes, do mieszkania na które mnie do
    > dzisiaj nie stać.
    to nie do końca prawda ... o ile by Pan kupił mieszkanie to dostałby Pan
    premię w wysokości ok. 50.000 zł ... tak tak wiem co mówię, widziałem
    już takie wypłaty.

    [ciach]

    Radzisz