  • Data: 2004-12-05 23:40:55
    Temat: Re: Czy-można-być-nigdzie-nie-zameldowanym?
    Od: Radzisz <n...@l...spamu.invalid.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a) dnia 05-12-04 19:41:
    > A co z zameldowaniem na tymczasowo na okres jednego roku? Jest to chyba
    nie, no pewnie ... człowiek płaci za miesiąc a potem ma jeszcze 11
    miesięcy gratis ... świetny pomysł ...

    > jakieś pośrednie rozwiązanie. Właścicielowi nic nie ubędzie w sensie nie ma
    nie ... no skąd ... w ogóle nic mu nie ubędzie ... tylko czynsz za 11
    miesięcy będzie "plecy" ... ale co to dla niego ... przecież mam
    mieszkanie ...
    powiem tak: NIDGY NIKOGO NIE MELDOWAĆ W SWOIM MIESZKANIU !!! NAWET
    TYMCZASOWO.
    Chyba żeby komuś by się chciało co miesiąc do urzędu biegać ...

    Radzisz