  • 11. Data: 2002-07-17 11:53:05
    Temat: Re: Czy mogęsięodwołać do Starburga?
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > wydaje mi sie ze trzeba wyczerpac droge krajowa aby odwolac sie do
    trubunalu

    Jak ją wyczerpać jak akta zaginęły i nie ma jak się odwołać dalej???

    R.

  • 12. Data: 2002-07-17 11:58:07
    Od: c...@w...pl (chawison)

    a jest chyba cos takiego jak rekonstrukcja akt,czy bedzie to mialo
    zastasowanie w tym przypadku?

  • 13. Data: 2002-07-17 11:58:15
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > wydaje mi sie ze trzeba wyczerpac droge krajowa aby odwolac sie do
    trubunalu

    To wszyscy wiedza.
    Pytanie, czy w takiej sytuacji to droga krajowa jest wyczerpana, czy nie?
    I co bedzie kiedy akta sie odnajda?
    Chyba trzeba by zlozyc odwolanie, dostac papier na ktorym pisze ze odwolanie
    jest niemozliwe z braku akt, i wtedy dopiero do Strasburga.

    Michal.

  • 14. Data: 2002-07-17 12:07:51
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > a jest chyba cos takiego jak rekonstrukcja akt,czy bedzie to mialo
    > zastasowanie w tym przypadku?

    O napewno nie będzie miało, bo nie po to zginęły...
    Sprawę wytoczył właściciel kamienicy, który jest adwokatem...

    R.

  • 15. Data: 2002-07-17 12:11:47
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    Tez nie jestem prawnikiem, lecz "hobbysta", lecz prosze mnie oswiecie.

    PO CO pan se martwi aktami ?

    "RZ" <r...@g...pl> wrote in message news:ah3lpl$g7g$1@news2.tpi.pl...
    > trubunalu
    >
    > Jak ją wyczerpać jak akta zaginęły i nie ma jak się odwołać dalej???
    >
    > R.

    Ogloszono wyrok - prawda ?
    przy ogloszeniu sedzia podaje krotkie uzasadnienie i informuje,
    ze strona, ktora chce sie odwolac, pwinna do (chyba 2 tygodnie)
    wniesc o wydanie uzasadnienia pisemnego....

    No wiec jesli nie ma uzasadnienia w terminie, trzebva sie poskarzyc na brak
    uzasadnienia...

    A jesli jest uzasadnienie, i wyrokl na pismie, to sie trzeba od tego
    odwiolac,
    powolujac sie na te wlasnie dokumenty.

    Boguslaw

  • 16. Data: 2002-07-17 12:22:52
    Od: c...@w...pl (chawison)

    z tego co ja iwem to ogran wydajacy wyrok musi udzielic ci informacji
    prawnej o mozliwosci odwolania
    i co ci powiedzieli ze nei mozesz,to ze zginely akta to chyba nie twoj
    problem tylko sadu
    ty skladasz odwolanie od wyroku a nie od akt
    --tak mi sie wydaje--zapytaj prawnikow
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-07-17 12:54:43
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    chawison oznajmił::
> [...]
    > problem tylko sadu
    > ty skladasz odwolanie od wyroku a nie od akt

    dobrze Ci się wydaje, tylko odpisuj pod cytatem,

    btw: jeśli komornik wszczał egzekucję, to znaczy, że ma wyrok,
    poza tym czy złożyłeś wniosek o doręczenie wyroku z uzasadnieniem
    (termin tygodniowy od dnia wydania wyroku)

  • 18. Data: 2002-07-17 13:01:38
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Boguslaw Szostak oznajmił::

    > przy ogloszeniu sedzia podaje krotkie uzasadnienie i informuje,
    > ze strona, ktora chce sie odwolac, pwinna do (chyba 2 tygodnie)
    > wniesc o wydanie uzasadnienia pisemnego....

    _tydzień_!!! :-)

    > No wiec jesli nie ma uzasadnienia w terminie, trzebva sie poskarzyc na brak
    > uzasadnienia...

    hmmm, a po co? :)

    > A jesli jest uzasadnienie, i wyrokl na pismie, to sie trzeba od tego
    > odwiolac,
    > powolujac sie na te wlasnie dokumenty.

    no właśnie

  • 19. Data: 2002-07-17 13:03:10
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    RZ oznajmił::

    > O napewno nie będzie miało, bo nie po to zginęły...

    hmmm,
    NTG :)

    odnośny rozdział w kpc
    postępowanie w razie zaginięcie lub zniszczenia akt,
    i żaden adwokat nie zapobiegnie w jego wszczęciu.

    narzzekania "ale głupio to prawo" to raczej pl.pregierz :)

  • 20. Data: 2002-07-17 13:07:27
    Od: "RZ" <r...@g...pl>

    > odnośny rozdział w kpc
    > postępowanie w razie zaginięcie lub zniszczenia akt,
    > i żaden adwokat nie zapobiegnie w jego wszczęciu.
    >
    > narzzekania "ale głupio to prawo" to raczej pl.pregierz :)

    Odwołanie zostało złożone w sądzie osobiście!
    Niestety mój wniosek zaginął! Ale ja mam potwierdzenie!
    I co ty na to?
    Giną akta, wnioski...
    W kielceckim sądzie zginęły akta w 62 sprawach....
    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=935283
    &dzial=kik0009
    poczytaj sobie a potem dyskutuj!

    R.