  • Data: 2009-11-16 17:48:53
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lis, 16:17, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A własną książkę czy własną randkę?

    Jest sytuacja kiedy nie mozesz :) Jesli jest to bar z usluga speed-
    dating :) Tzn. mozesz z kims przyjsc ale nie udziadziesz z nia i nie
    spedzisz romantycznego wieczora tylko we dwoje bo regulamin baru [czy
    moze imprezy?] jest taki, ze musisz co X czasu zmieniac stolik i
    pogadac z kims innym! Sa w Wawie takie knajpy! :)

    Az sam nie wierze, ze na glupie pytanie uda mi sie odszukac jeszcze
    glupsza odpowiedz :)