  • Data: 2005-04-03 20:43:29
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    signal napisał(a):

    > Mega ROTFL
    >
    > Chcesz jesc bezplatne obiadziki? Zaplac.

    Po prostu nie jesteś pewien, czy potrafisz prawidłowo przetłumaczyć i
    boisz się, że jak spróbujesz, to ktoś wytknie ci błędy, i cała twoja
    pozycja oparta na kreowaniu się na jedynego wybitnego lepszego od innych
    znawcy języka angielskiego legnie w gruzach.

    Udowodnij, że potrafisz coś więcej niż tylko wklejać anglojęzyczne
    orzeczenia, wyzywac sędziów od prostytutek a dyskutantów od cip i buców
    sądowych. Ciężar dowodu spoczywa na tym kto twierdzi, a nie na tym, kto
    zaprzecza. Więc udowodnij, że znasz angielski dokładnie tłumacząc
    zacytowane przez siebie orzeczenie.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis