  • Data: 2005-04-03 20:49:34
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: signal <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > Po prostu nie jesteś pewien, czy potrafisz prawidłowo przetłumaczyć i
    > boisz się, że jak spróbujesz, to ktoś wytknie ci błędy, i cała twoja
    > pozycja oparta na kreowaniu się na jedynego wybitnego lepszego od innych
    > znawcy języka angielskiego legnie w gruzach.

    Uwazaj sobie jak chcesz bucu. Pamietaj tylko, ze jezeli chcesz byc
    szanowanym ,to najpierw sam szanuj innych.

    > Udowodnij, że potrafisz coś więcej niż tylko wklejać anglojęzyczne
    > orzeczenia, wyzywac sędziów

    Stwierdzenie nazywasz wyzywaniem? Prostytutka sadowa ktora lamie
    fundamentalne prawa czlowieka jest prostytutka i koniec. Tylko ze do
    tego mamy jeszcze Internet i ukrywac sie za bardzo juz nie da.

    > od prostytutek a dyskutantów od cip i buców
    > sądowych.

    To ty zaczales od trolli, bo nie byles w stanie broic swojego argumentu.
    Dostajesz zaplate.

    > Ciężar dowodu spoczywa na tym kto twierdzi, a nie na tym, kto
    > zaprzecza. Więc udowodnij, że znasz angielski dokładnie tłumacząc
    > zacytowane przez siebie orzeczenie.

    Nie mam zamiaru udowadniac lubelskiemu bucowi ktory wyzywa innych od trolli.