  • Data: 2005-04-03 15:46:01
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: x <y...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    Heming wrote:
    > Uzytkownik "x" <y...@l...net> napisal w wiadomosci

    > Mylisz dwa pojecia. Okreslenie oskazyciel publiczny odnosi TYLKO do jego
    > pozycji procesowej i ma podreslac, ze prokurator w procesie nie jest zwykla
    > strona,

    Nonsens. Prokurator w zakresie pracy jest rowniez osoba publiczna, w
    porcesie i poza nim. Prokurator jest prokuratorem, bez wzgledu na to czy
    prowadzi proces czy tez nie.

    > gdyz nie kieruje sie interesem wlasnym, ale ogolu (w tym
    > oskarzonego). Co zas do jego pozycji zawodowej to jest FUKCJONARIUSZEM
    > PUBLICZNY i jego zniewaga jest spenalizaowana w art. 226 Kk. I kropka.

    I w ten sposob paragraf jest niewazny, bo narusza konstytucyjne prawo
    obywatela do krytyki osob publicznych. O Konwencji nie wspominajac. Ale
    w ciemnogrodzie obcojezycznych wyrokow nie czyta sie.