  • Data: 2005-04-03 18:10:33
    Temat: Re: Czy mam prawo tak nazwać prokuratora?
    Od: signal <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Otto Falkenstein wrote:

    > A które cytaty powinienem powołać? Cały czas proszę o podanie numerów.

    Dostales wczesniej. Nie zawracaj glowy skoro nie znasz angielskiego.

    > Wiesz chociaż, co oznaczają te skróty i kto te certyfikaty wydaje?
    > http://www.cambridgeesol.org/exams/cae.htm
    > http://www.toles.co.uk/

    ROTFL

    I co z tego? Nie slyszales o cwokach z tytulami profesorowma albo cwokow
    jako tlumacze przysiegli?

    > Aha, czyli Trybunał nie zakazał stosowania wpisów procentowych, tylko
    > pobierania wygórowanych opłat. To zmienia postać rzeczy.

    Przeciez tak jest w wroku ktory cipo cytujesz. Podstawa roszczenia
    Kreuza nie byl wygorowany wpis, a dostep do sadu wygurowanymi oplatami.
    Ktore to oplaty naruszaja Konwencje.

    ? Wycofuje
    > poprzednie pytanie i stawiam następne.
    >
    > W jakiej maksymalnej wysokości można pobierać wpis, aby nie został on
    > uznany za wygórowany? Czy to zależy od stanu majątkowego? Ile
    > (konkretnie) powinien wynosić wpis od wniosku o stwierdzenie nabycia
    > spadku?

    To nie bylo przedmiotem sporu Kreuza. Mozemy spokojnie zalozyc ze wpis
    powinien odzwiercielac faktyczne koszta administracji wymiaru
    sprawiedliwosci jezeli ma byc zgodny z wyrokiem Kreuza. Wpis powinien
    wynosic tyle, zeby podatnicy do niego nie dokladali. Majetnosc strony
    nie ma zadnego zwiazku z kosztami administracji sadow, a tylko rutynowo
    pozbawia dostepu do sadownictwa.

    > Nie o to pytałem.
    > Nie pytałem o adres strony internetowej Trybunału, ale o to na jakiej
    > uczelni , bądź z jakich ksiażek uczyłeś się polskiego prawa
    > konstytucyjnego i reguł wykładni przepisów. Ciekawi mnie to, bo
    > koncepcje masz odrobine kontrowersyjne.
    >
    > I prosze cię, nie zmieniaj nicków.

    Wyroki Strasbourga kontrowersyjne? Jak sie latami prostytuczylo w PRLu,
    to trudno jest przyzwyczaic sie do czegos innego.