  • Data: 2005-11-03 21:08:50
    Temat: Re: Czy kobiete będącą w ciązy pracodawca może zwolnić
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 3 Nov 2005 21:40:32 +0100, Nixe napisał(a):

    > No cóż - prawo jest tu niestety prawem, ale dla mnie to po prostu zwykłe
    > @#$%$# :-/

    No cóż, możemy dyskutować o racjonalności przepisów i wysuwać postulaty /de
    lege ferenda/ ale litera prawa jest dość jednoznaczna.
    A dziś udało mi się zasiać ziarnko niepewności przed Sądem Okręgowym w
    Krakowie - czy dopuszczalne jest zastosowanie art. 393 kc w zw. z art. 300
    kp jako "rozszerzenie" art. 9 par. 1 kp. Moim zdaniem to niedopuszczalne
    obejście przepisów o źródłach prawa pracy, za 14 dni będę wiedział czy
    przekonałem Sąd ;-) (V Pa 821/05 i V Pa 854/05).

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||