    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Fri, 20 Oct 2023 18:15:44 +0200

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W takim razie nie powinniśmy wcale rozmawiać o fakapach policji, bo
    > policja ich nie ujawnia, więc wszystko doprze jest, tylko te tfu
    > pismaki pierdolone:P

    W tej sprawie jest _co najmniej_ na tyle nie dobrze że
    prokuratura/ziobrotura "sprawdza" na (polityczne?) polecenie ministra.
    Całkiem możliwe że Ziobro zostawi/podrzuci zgniłe jajo następcom
    wiec zwolennikom Koalicji Tuska sugeruje staranny dobór słów.

    > Powiedział ten co politykę wpierdala do każdego wątku:P Tak dla
    > informacji - ja mam o policji zdanie negatywne zupełnie apolitycznie -
    > choć trzeba jednak przyznać że za sprzedanie kopa klocowi na marszu
    > niepodległosci policjant poniósł odpowiedzialność a za zabicie
    > stachowiaka w kiblu nie.

    Mijasz się z prawdą bo kary więzienia (2-2.5 roku) za Stachowiaka
    zostały prawomocnie orzeczone [wiki-5], a że zdaniem (zbyt?) wielu
    "mogą być (o wiele) za niskie" to osobna kwestia. BTW AFAIR Zanim
    wzięli się za policjanta co pobił na Marszu Niepodległości bo film
    upublicznili to pod rządami PO Tuska pobity został już skazany.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Amier%C4%87_Igora
    _Stachowiaka
    [wiki-5] https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-08-24/smier
    c-igora-stachowiaka-decyzja-sadu/