    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Fri, 6 Oct 2023 22:35:15 +0200
    <ufmm2i$pg8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ufpbnk$a64$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ollu6l1znzte.ndde4w297lvi$.dlg@40tude.net>

    W dniu 06.10.2023 o 19:49, J.F pisze:

    > Jak popatrzysz tu
    > https://www.youtube.com/watch?v=CAnJta7_kes
    >
    > to odstępy miedzy samochodami są duze.

    No jak duże jak najwększy niecałe 3 sekundy (czyli sześć sekund w jedną
    stronę)?

    > Filmujący przez ~50s zdołał wyprzedzic az jeden samochod - takie
    > natęzenie ruchu ... albo jego predkosc.

    Bo i co w tym dziwnego - jadą w tym samym kierunku.

    > Skoro sie dało, to widac nie było duzego ruchu.

    Rucha jaki jest widać na nagraniach - max odległość 6 sekund.

    > Zreszta to akurat masz na filmie z drugiej kamety - i tam tez wychodzą
    > odleglosci dosc spore miedzy pojazdami

    6 sekund max - nie ma możliwości żeby się poprzednik wyjebał a ty w
    niego wjechał bo stoi ciemny na twoim pasie - widziałbyś wyjebkę -
    teoria roberta idzie tam skąd wyszła czyli w dupę.

    > Niby tak, ale po Niemczech sie zdarza, choc wolniej, a on tez miał juz
    > 32 lata i założe sie, ze troche tak przejeździł ...

    No mówię że kwestia czasu... Jeździl aż wyjeżdził - podejrzewam że
    jakbym zapierdalał 300 w nocy zamiast "rozsądne" 200 przy dobrej
    widoczności też byśmy teraz nie gadali o tym.

    > Nie powinni uwiecznic dla prokuratora ?

    Nie - on mają swoją robotę i w dupie mają fotografowanie dopóki swojego
    nie zrobią.

    > Jak obrocilo pojazdy po kolizji - to byly.
    > Jak opone zdarło - to nie bez powodu.
    > Jak bmw szorowało podwoziem i felgą - to tez powinny być.

    No przecież piszę. I były zanim z nieznanych powodów kia przypierdoliła
    w barierki - prokurator była idiotą czy drugie dno?

    > Ale jesli o tym piszesz
    > https://www.youtube.com/watch?v=-DCdYoSXSCc
    >
    > to jakies pierwsze slady sie pojawiają od 9s.
    > Czyli cos dużo tych śladów, za dużo.

    Sądzisz że ufo zostawilo?

    > Prawie czyni róznice.
    > Poza ty po uderzeniu powinien zwolnic.

    Powinien, nie powinien - nie wiemy - natomiast jest z tego oczywiste że
    pierdolneli się wcześniej w związku z czym prok. kłamała że kurs kii na
    barierki odbył się z nieustalonych przyczyn. Przyczyną była kolizja z BMW.

    > Ale tez na 200 m to mozna skrecic, opanowac, zatrzymac sie ..

    Wszystko można albo nie można, natomiast jest oczywiste że skoro
    nastąpiła kolizja i potem wjazd w barierki (zresztą już w ognistej kuli)
    to nie z powodu zaśnięcia za kierownicą. Więc albo prokurator jest
    idiotką albo po prosu kłamała.

    > tak wprost tego nie napisali.

    W zasadzie to wprost.

    > Ale pamietaj, ze cytujesz rzeczniczke, ktora nie musi znac szczegółów
    > sprawy, a sledztwo jest "dynamiczne".

    Rzeczniczkę - czyli zawaodowego kłamcę i manipulatora. I to 10 dni po
    wypadku.

    > A to tylko wersja wstępna.

    Wstępna to mogła być dwa dni po wypadku. A i tak nie miała prawa taka
    być bo wprost przeczy jej nagranie z miejsca wypadku dokonane przez
    amatora po przywróceniu ruchu. A mówimy o prosfesjonalistach co zbadali
    ślady na miejscy. Nikt - dosłownie nikt nie miał prawa dojść na
    podstawie wizji lokalnej do takich wniosków jak prezentuje ten babsztyl.

    > Owszem, ale kierowca cos powiedziec musiał.

    Ale to nie ma żadnego znacznia.

    > Akurat cytujesz panią z okregowej.

    Tak - soryy.

> [...]
    > wideo zostało do tej pory przekazanych śledczym."
    >
    > Wychodzi na to, ze kierowca bmw od początku był podejrzany,
    > a czy chcieli cos ukryc, czy tylko "internet" i media zrobily
    > afere niczym z igły widły.
    >
    > "Na chwilę obecną postępowanie prowadzone jest w sprawie. Z uwagi na
    > dobro postępowania, na obecnym etapie nie będą udzielane bardziej
    > szczegółowe informacje co do dokonanych ustaleń faktycznych" -
    > przekazał nam 19 września Piotr Cegiełka z Prokuratury Okręgowej w
    > Piotrkowie Trybunalskim. "
    >
    > Czyli przekazano do Okregowej szybko ... ciekawe dlaczego ...

    Owszem. Ciekawe. Ty, bardziej ciekawe że prokuratura mówi że sprawę
    dogłębnie zbadali i dalej pierdolą głupoty że głowa boli a następnego
    dnia natępuje przełom... Dla mnie hipoteza jest taka że próbowali
    zatuszować ale pierdolone pismaki monco i wenszo:P Bo przecież drony,
    biegli a każdy laik widzi po śladach że to się kupy nie trzyma. No i
    następnego dnia okazuje się że prokuratura zmienia zdanie o 180 stopni.

    > Ale prokuratura przyzwyczajona do pracy na konkretach, a nie do
    > oglądania filmików w sieci.

    To niech się ogarną. Ze śladów na miejscy wynikało że do kolizji doszło
    przed uderzeniem w barierki a prokurator pierdoli że nie wiadomo czemu
    kia wyjebała w barierk a BMW być może o nią zawadziło. N kurwa jak z
    brutalnym samobójstwem murzyna.

    > A jesli pracuje, a Ty nie przyjmujesz do wiadomosci?

    To po co pierdoli od rzeczy że kianka wywaliła w barierki przed kolizją?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!