  • Data: 2023-10-06 15:32:13
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Oct 2023 09:28:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Sądzę, że nie tyle zatrzymania - bo zatrzymać Policja zawsze może, co w
    > ogóle zbadania, czy nasz list gończy odpowiada prawu Turcji. U nas to
    > jest we właściwości sądów okręgowych. Trzeba choćby przetłumaczyć na
    > język turecki. Bez tego nie jest tam poszukiwany.

    Z oswiadczen naszych władz, to wynika raczej ze oni nie zdążyli.
    Byc moze z powodu tych formalnosci, które trzeba było spełnić.

    > Gdyby trafili, to by się chwalili wspaniałymi "dojściami". A że
    > spudłowali, to świat zapomni o tej głupocie za chwilę.

    A gdyby nie trafili, i nasza policja nie trafiła,
    to by nie było wiadomo gdzie uciekl, i nikt by nie mógł Dominikany
    zanegować :-)
    Tak ze potencjalny zysk dla Gazety duzy, a potencjalna strata malutka
    :-)

    > Tych państw, do
    > których wyjeżdżając byłby bezpieczny nie było zbyt wiele, toteż gdyby go
    > nie złapano akurat zaraz po artykule, to jeszcze by można udawać, że był
    > na Dominikanie, ale w jakiś tajemny sposób się przemieścił.

    Tak czytam, ze Interpol działa w 195 panstwach. To juz niewiele
    zostaje. W Dominikanie też działa - ale moze wnioskow o ekstradycję
    Dominikana nie obsluguje ..

    J.