  • Data: 2023-10-04 02:31:55
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-03, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak chcesz sprawic wrazenie, ze jestes w Niemczech, będąc gdzie
    > indziej, to wymaga.

    A bo ja wiem? Przeciez nikt tego tak na krzywy ryj nie łyknie. To, że
    komórka mu się loguje w Niemczech to wyłacznie dowód, że komórka jest w
    Niemczech. Równie dobrze mógłby ją wyłączyć nadal będąc w Niemczech.

    > Ta czarna skrzynka mogla by miec predkosc sprzed hamowania,
    > czy z paru sekund przed uderzeniem ...

    I było tak faktycznie? Zapis jest ciągły czy związany ze zdarzeniami
    (np. uderzeniem)?

    > Teraz moze byc kwestia zachowku i odszkodowania/nawiązki dla ofiar :-)

    Od rodziny sprawcy?

    > Nadal uwazam, ze krótka notatka "ku przestrodze" moze nie zawierać
    > dokładniejszych danych. Szczegolnie jeśli to hipoteza.
    > I moze nawet objęta tajemnicą śledztwa ...

    No zmieniłem w tej kwestii zdanie po przeczytaniu notatki.

    --
    Marcin