  • Data: 2023-10-04 07:37:15
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 Oct 2023 06:40:22 +0200, Shrek wrote:

    > Mogli mieć uraz albo jak zobaczyli film na którym jadący z prędkością
    > ćwierć mach BMW rozpierdala BMW

    Ale filmy byly dwa, choc ktos zrobil z nich jeden.
    na jednym jest szybko jadace bmw na dlugo przed wypadkiem,
    na drugim blizej nieokreslona kolizja dwoch samochodow, ognien, snop
    iskier.
    Oba nie wiadomo kiedy dotarly do policji ...

    > a w policyjnej notatce nie ma o nim mowy.

    Ale to notatka do internetu, nie mylic z notatka czy protokołami z
    miejsca zdarzenia.

    > Ktoś sprawdził i zrobił się dym. Tydzień po tym prokuratura
    > rejownowa dalej sugeruje, że BMW jest to ofiarą, i zahaczył o wcześniej
    > rozbitą kiję.

    Bo pewnie ciagle nie bylo dowodow.

    >W między czasie podejrzany spierdala bo nikt mu nawet
    > dozoru nie przydzielił.

    A z dozorem to by nie spierdolił ?

    Wolno chodzacy sprawca, pardon - podejrzany, jest u nas typowy.

    > Serię wypadków...

    J.