  • Data: 2004-02-21 14:16:42
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: "freni" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c17ge0$kcg$1@shodan.interia.pl...

    > Patrzecie... Troll się wkurzył...
    > Tak żeśmy Trolla przekarmili, że się z "obżarstwa" >rozchorował...

    trolla może można przekarmić , ale mnie nie.
    Długo jeszcze będziesz tą pianę toczył?
    Wystarczy mieć troszkę poparcia w grupie prawda Chmielu, a wtedy można
    sobie puścić wodze i pokazać swój charakterek.
    Może napij się piwa i daj se siana ?!

    > No i mamy EOT tego niezwykle interesującego Trollowskiego wątku... :-)

    po jakiego grzyba w ogóle mi odpisujesz?

    > Żegnaj Tollko, na zawsze...
    > NiedoZobaczenia...

    ulżyło Ci?
    Wiesz do kogo w ogóle piszesz panie Jarosławie?

    freni