  • Data: 2004-02-23 03:39:08
    Temat: Re: Czy jest tu ktos sensowny?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <p...@N...neostrad
    a.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > To że mężczyźni gorzej sobie radzą w sytuacjach wymagających
    > wykorzystywania umiejętności społecznych i werbalnych? A w której
    > książce opisującej psychologiczne różnice między płciami o tym nie
    > piszą? ;))
    > Było o tym w "Mózg i płeć" (nie mylić z gorszą, acz bardziej znaną

    To jest wyciąganie nieuprawnionych wniosków w sprawie o charakterze
    szczególnym, na podstawie twierdzeń ogólnych (zapewne prawdziwych).
    Kobiety są zwykle bardziej podatne na stres a nie jest to jedyny czynnik
    który się tu może do tej szczególności dokładać. Nie mniej, w tym
    konkretnym przypadku, po krótkim zastanowieniu chyba przyznam Ci rację :)

    --
    Marcin