  • 1. Data: 2002-10-28 10:03:59
    Temat: Czy do wymeldowania dziecka potrzeba zgody obojga rodzicow?
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    Witam!
    Pytanie jak w temacie.
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 2. Data: 2002-10-28 10:35:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik X_o_r_e_h_t <x...@n...spam.megapolis.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:X...@1...59.201
    .25...
    > Witam!
    > Pytanie jak w temacie.

    o jakim wymeldowaniu mówisz , dziecko? małoletnie? czy dorosłą osobę?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-28 11:02:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "X_o_r_e_h_t"
    > Pytanie jak w temacie.

    wymeldowywalem sie jak jeszcze byly stare dowody
    - dziecko niepelnoletnie bylo wpisane zrowno do mojego dowodu jak i do
    żony - chcialem je wymeldować ale tu okazalo sie ze mezczyzna nie ma nic do
    gadania i z założenia wymeldowują dziecko wraz z matką nie pytając ojca.
    Taki to jest u nas rownouprawnienie :((

    Jak jest gdy np samo niepelnoletnie dziecko ktos by chcial wymeldowac (baz
    zadnego rodzica) albo jak jest teraz z nowymi dowodami osobistymi - NIE WIEM

  • 4. Data: 2002-10-28 11:38:12
    Od: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>

    > o jakim wymeldowaniu mówisz , dziecko? ma?oletnie? czy doros?ą osob??

    Dziecko maloletnie ma sie rozumiec. Przy doroslym to chyba zgody rodzicow
    do niewielu rzeczy sa potrzebne.
    ____________
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t

  • 5. Data: 2002-10-31 19:51:45
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako blad zamieszkała pod adresem
    <b...@W...pl> napisała:

> [...]
    > nic do gadania i z założenia wymeldowują dziecko wraz z matką nie
    > pytając ojca. Taki to jest u nas rownouprawnienie :((

    Ja miałam jeszcze śmieszniej - wymelsowałam się a dzieci zostały z
    ojcem, pół roku później ojciec wy,eldował siebie i dzieci celem
    przemeldowania do mnie - do innego miasta, a tam powiedzieli mu, że
    dzieci mogą zameldować się tylko z matke i nie zameldują dzieci, tylko
    samego ojca. W ten sposób dzieci zostały pod mostem na chwilę ;-)

    --
    Pozdrówka
    Tatiana

  • 6. Data: 2002-11-02 19:43:29
    Od: "666" <j...@o...pl>

    To wszystko jakieś biurewskie wymysły.
    Moje dziecko było od urodzenia ze mną, już pod trzecim z kolei adresem.
    Oczywiście zwykle podpis matki na druczku był niezbędny.
    Ale gdy się przemeldowywałem razem z dzieckiem wpisanym od urodzenia do DO, to chyba
    i to nie.
    Ale jak to w nadwislańskim kraju, co urzad, to inne biurwy (a nawet inne co biurko
    ;-))
    JaC