  • 1. Data: 2002-01-30 11:38:10
    Temat: Czy deweloper musi placic kare
    Od: <p...@p...onet.pl>

    W umowie miedzy deweloperem a mna mam zapis, ze w przypadku
    opoznienia deweloper placi jakis procent wartosci umowy za kazdy dzien
    zwloki.
    Czy deweloper moze nie zaplacic tlumaczac, ze opoznienie wyniklo nie z
    jego winy, a z przyczyn "sily wyzszej" (duze mrozy)?
    Gdzie znajde definicje "sily wyzszej:?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-30 11:45:22
    Temat: Re: Czy deweloper musi placic kare
    Od: Tomasz Śląski <t...@p...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał:

    po raz czwarty ten sam post

    Co tak slesz uparcie to samo ??
    Czytac chyba umiemy ze zrozumieniem, zreszta Ci juz odpowiedzialem w
    poprzednim zdublowanym wątku...

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-01-30 12:13:15
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Uz˙ytkownik <p...@p...onet.pl> napisa?:
    >
    > po raz czwarty ten sam post
    >
    > Co tak slesz uparcie to samo ??
    > Czytac chyba umiemy ze zrozumieniem, zreszta Ci juz odpowiedzialem w
    > poprzednim zdublowanym wa˛tku...
    >

    > --
    > TOM
    > GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    Bardzo przepraszam wszystkich, ale cos sie stalo z komp i pierwsze post nie pojawial
    sie na
    grupie wiec napisalem jeszcze raz... no i w koncu wyslalo sie wszystko i tak jakos
    glupio
    wyszlo...

    sorry
    Piotr