  • 1. Data: 2002-01-30 09:42:01
    Temat: Dobra księgarnia w Wa-wie
    Od: "yamma" <A...@p...pl>

    Witam!
    Mam pytanko: gdzie w Warszawie można znaleźć dobrą księgarnię z książkami z
    dziedziny prawa rolnego i opodatkowania gospodarstw rolnych? Interesują mnie
    zwłaszcza książki Leonarda Etela. Za podpowiedzi z góry dziękuję...
    Andrzej Prażmo

  • 2. Data: 2002-01-31 21:29:30
    Temat: Re: Dobra księgarnia w Wa-wie
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "yamma" <A...@p...pl> wrote in message
> [...]
    mnie
    > zwłaszcza książki Leonarda Etela. Za podpowiedzi z góry dziękuję...

    1) Go to np www.wp.pl
    2) wpisz w wyszukiwarkę: Leonard Etel
    3) Wciśnij szukaj
    4) Naucz się tego bo do końca życia zostaniesz Lamą ;)

    Kamil
    c...@h...pl
    ps. Jak chcesz żeby jakieś słowo w wyszukiwanym tekście koniecznie
    wystąpiło to dodaj plusa np +VAT, a jeżeli nie chcesz żeby dane słowo w
    tekście wystąpiło to daj minusa np -VAT
    http://www.temida2.pl/4-01.html
    http://www.difin.com.pl/_sklep/vademecum_podatnika.h
    tm