  • 1. Data: 2002-08-13 13:47:52
    Temat: Czy da sie jakoś ominąć...
    Od: "Krzysztof Kwasniewicz" <t...@p...fm>

    Prowadziłem sobie pewną stronkę aż tu nagle dostaje takiego maila:
    __
    Prosze o zaprzestanie publikowania na stronie www.xxxxxx.xx materiałów,
    ktore sa wlasnoscia naszej oficjalnej
    strony programu XXXX. Zgodnie z informacja zamieszczona na
    stronie www.xxxx.xxxx.xx bez naszej zgody nie wolno
    publikowac materialow. Dotyczy to zarowno relacji z czatów,
    zdjec, multimediow, wszelkich informacji.
    Tworca strony www.xxxxxx.xx naruszył juz prawo
    autorskie.
    Zrobilismy print screeny Panstwa stron, co bedzie stanowilo
    dowod naruszenia prawa.
    Prosimy w trybie natychmiastowym zaprzestania udostepniania
    materialow. W przypadku braku reakcji z Panstwa strony bedziemy
    zmuszeni podjac kroki zmierzające do ukarania osob
    naruszajacych prawo.
    __

    Teraz pytanie.
    Co mi mogą zrobić?
    Czy da się tak zrobić bym mógł dalej prowadzić stronkę bez obaw że się
    czepią?
    (oczywiście bez usuwania zawartości)
    Pozdrawiam i proszę o radę!

    Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
    t...@p...fm
    Powered by Abit TH7II + P4 1.6@2,1 GHz + 256 RIMM :-)

  • 2. Data: 2002-08-13 13:55:28
    Temat: Re: Czy da sie jakoś ominąć...
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    __

    > Teraz pytanie.
    > Co mi mogą zrobić?
    > Czy da się tak zrobić bym mógł dalej prowadzić stronkę bez obaw że się
> [...]

    Mysle ze bedzie dokladniej jak podasz co robiles , co z ich stronki
    umiesciles u siebie itp...

    AndY

  • 3. Data: 2002-08-13 14:17:11
    Od: "Krzysztof Kwasniewicz" <t...@p...fm>

    AndY <a...@w...pl> napisal(a):

    > Mysle ze bedzie dokladniej jak podasz co robiles , co z ich stronki
    > umiesciles u siebie itp...
    > Mysle ze bedzie dokladniej jak podasz co robiles , co z ich stronki
    > umiesciles u siebie itp...
    Stronka dotyczyła jedej z bohaterek programu Idol.
    Zawarte tam były zdjęcia (kilka z ich strony) resztę po prostu znalazłem w
    Necie, część dostałem od ludzi odwiedzających moją stronę. Mp3 (na stronie
    Idola dostępna była jedna i to w dodatku za 9 PLN) ja udostępniałem
    wszystkie. 15 piosenek, które zrobiłem nagryqwając programy IDOL, obrabiałem
    kawałki i takie umieszczałem. Co poza tym relacje z czatów które się
    odbywały na różnych stronach (z interii też), w tym relacja z czata który
    był 2 dni temu na TV4.
    Wszelkiego typu wywiadu udzielone dla różnych gazet (pisałem dla jakich i
    kiedy), jakieś filmiki z bohaterką strony co ktoś mi podesłał....
    Co zrobić by robić stronę i móc ją dalej robić? Mogę sie wynieść np do RPA?

  • 4. Data: 2002-08-13 18:54:05
    Od: "Adam Poloczek" <a...@p...katowice.pl>

    Jak na moj gust to przede wszystkim te cale utwory ich rozzloscily, bo
    reszta to nie ich sprawa no i pewnie miales ich firmowy znak IDOL

  • 5. Data: 2002-08-13 20:37:26
    Od: "Krzysztof Kwasniewicz" <t...@p...fm>

    Adam Poloczek <a...@p...katowice.pl> napisal(a):

    > Jak na moj gust to przede wszystkim te cale utwory ich rozzloscily, bo
    > reszta to nie ich sprawa no i pewnie miales ich firmowy znak IDOL
    Znaku firmowego nie było :-)
    W sumie mało mnie interesuje co ich zdenerwowało. Istotne jest dla mnie to w
    jaki sposób dalej kontynuować prowadzenie strony, by mi nic nie mogli
    zrobić? Mogą się rzucać byle te pogróżki były ot tak mówione a i tak by
    mogli mi "nagwizdać" :-)))

  • 6. Data: 2002-08-14 14:31:14
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > jaki sposób dalej kontynuować prowadzenie strony, by mi nic nie mogli
    > zrobić? Mogą się rzucać byle te pogróżki były ot tak mówione a i tak by

    Nie jestem prawnikiem co prawda ale z tego co sie orientuje (i co bywalo na
    grupie) to moga ci sprawe zalozyc.
    Mp3 np sa legalne tylko jesli skomresowales je z oryginalnego zakupionego
    przez ciebie badz bliska ci osobe oryginalu.
    A co do udostepniania tego w sieci to juz wogole chyba jest dym.
    POdobnie ze zdjeciami. Oni je zrobili i oni sa wlascicielami. Jesli ktos
    ppublikuje zdjecie badz grafike w internecie nie znczy wcale (mimo
    dostepnosci internetu powszechnej) ze sie godzi aby wszyscy uzywali ich
    zdjec czy grafik. I np moja stronka zawiera logo quaka I za co nikt sie nie
    czepia bo pisze tam ze QUAKE 1 jest oki :)) i robie darmowa reklame . Ale
    jesli oni zarabiaja 10 zl na mp3 jednej a ty dajesz wszystkie za darmo to
    juz moze byc problem :(

    AndY

  • 7. Data: 2002-08-14 17:49:43
    Od: "Piotr C." <p...@i...pl>

    > Zrobilismy print screeny Panstwa stron, co bedzie stanowilo
    > dowod naruszenia prawa

    Buahaha printscreeny jako dowód, rotfl! Ja moge zrobić printscreeny ze
    miałeś strony z ostrą pornografią albo propagujące faszyzm, co za problem.
    To nic nie znaczy.

    pozdr.

  • 8. Data: 2002-08-14 18:04:59
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > Buahaha printscreeny jako dowód, rotfl! Ja moge zrobić printscreeny ze
    > miałeś strony z ostrą pornografią albo propagujące faszyzm, co za problem.
    > To nic nie znaczy.

    same moze i nie ale prontscreeny + swiadkoie + (najwazniejsze moze nawet)
    log z serwera od providera (jak juz bedzie sprawa to beda musiali na
    zyczenie sadu udostepnic) = przekirane

    AndY