    Date: Fri, 11 Oct 2013 19:55:47 +0200
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?

    W dniu 2013-10-11 19:08, Robert Tomasik pisze:
    > Wcale nie lepiej. W kapuśniaku państwo dotuje przykładowo 40% kapusty, a
    > facet do wniosku o dotacje podaje cenę całego kapuśniaka z boczkiem i
    > wodą. Po prostu oszukuje państwo. Pozostaje kwestią otwartą, jak to
    > rozbił, ale najpewniej podkładał urzędnikom skarbowym jakąś recepturę,
    > że do kapuśniaka idzie sama kapusta. Raz przyszedł taki urzędnik, ktry
    > wiedział, że musi tam być boczek i udowodnił mu oszustwo

    Przez lata był kontrolowany. Teraz zmieniła się tylko interpretacja.
    Jak się zmieniło przepisy w trakcie gry to prawo nie może działać wstecz.
    Tak wiem... Literalnie to co innego blebleble. Ale dla zwykłego
    obywatela to wsio ryba. Dla niego prawo zadziałało wstecz.
    Jak prawo było złe to koszty niech ponosi ten co nie dopilnował a nie
    ten co w dobrej wierze stosuje.
    Kurde znowu mi się scyzoryk otwiera, komorniczka, dotacje...
    Ciągle tylko jakieś dziadostwo i brak kompetencji.
    Marność!!!