  • Data: 2013-10-12 00:27:58
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Oct 2013, z wrote:

    > W takim razie ten co wliczał słoninę idzie siedzieć za oszustwo

    Oszustwo jest trudne do udowodnienia, trzeba wykazać "zamiar".
    Obowiązek oddania nienależnej dotacji (z odsetkami) to jednak
    inna sprawa. ZUPEŁNIE inna.

    > albo ci co go
    > "żarliwie" kontrolowali lecą ze stanowisk i bulą kary za nie wypełnianie
    > obowiązków.

    No właśnie mam ambiwalentne odczucia, bo jak chodzi o POWYŻSZE,
    to miałbym poważne wątpliwości, jednak jak chodzi o PONIŻSZE:

    > Zwłaszcza że w TV :-) podali że to nie jest odosobniony przypadek.

    ...to co innego, bo czym innym jest niewyłapanie jednego
    przypadku (nawet w dłuższym czasie), a czym innym "błędna reguła".

    pzdr, Gotfryd