  • Data: 2013-10-12 01:03:18
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2013 00:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Przez blisko 20 lat przychodzili do mnie ci sami kontrolerzy. Nigdy nie
    > miałem żadnych problemów. Dopiero w tym roku nakazali mi zwrócić około
    > 100 tys. dotacji, kwestionując moje rozliczenia - mówi WP.PL Wojciech
    > Brzeski z gdańskiego baru mlecznego Perełka.

    Tia, a jakby przez 20 lat kradł czy handlował narkotykami i nie został
    przyłapany, to po przyłapaniu po 20 latach robiłbyś awanturę że "tyle
    lat nic a teraz nagle do niewinnego człowieka pretensje?!"

    Instrukcja zakwalifikowania się do dopłat jest prosta, więc co za
    problem przestrzegać wytycznych?

    A tak dzban nosił wodę póki ucho mu się nie urwało.

    Swoją droga bary mleczne jako jadłodajnie z założenia tanie ale
    przyzwoite jakościowo powinny podawać właśnie dania z produktów możliwie
    nisko w łańcuchu pokarmowym.

    Mięso to towar luksusowy. A przez durniów domagających się wszystkiego
    dużo i tanio, bez oglądania się na konsekwencje, mamy tanie gówniane
    pseudo-mięso i ultra-drogie porządne mięso (które gdyby nie ten
    najtańszy chłam mogłoby być w rozsądniejszej cenie).