  • Data: 2013-10-11 18:31:43
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-11 17:24, Marek Dyjor pisze:

    > co najzabawieniejsze jesteśmy pod swoją własną okupacją...

    Ty mnie okupujesz, czy ja Ciebie? (Czy oboje nawzajem?)
    Czy Ty ściągasz ode mnie haracz pod groźbą utraty wolności (prawo
    podstawowe)? Czy ograniczasz moją wolność, swobodę moich działań, prawo
    dysponowania moją własnością? Czy dopieprzasz się do krzaków i drzew,
    które wyrosły na moim terenie, albo każesz mi płacić akcyzę za wiatr
    napędzający mój generatorek do ładowania ajfona?
    Nie zauważyłem lub nie odczuwam.

    Okupuje nas, łupi, okrada i ogranicza banda wybranych przez ogłupiały
    motłoch "urzędników" tworzących mafię (sprawdzić definicję), dla
    niepoznaki nazywająca się "państwem".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.