  • Data: 2004-06-09 23:02:43
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Doniczka wrote:
    > Ja również
    > nie dał bym prawa jazdy osobie która nie potrafi sobie poradzić z tak
    > prostymi czynnościami i to nie dlatego, że li tylko nie umie, ale dlatego,
    > że nie potrafi (nie chce) się nauczyć, a tak, za przeproszeniem, ograniczona
    > osoba nie powinna poruszać się po drogach toną żelaztwa. Pomyśl sobie co

    Bo? Racjonalne argumenty poporoszę...

    > będzie w przypadku kiedy będziesz MUSIAŁ pojechać innym autem ? Kiedy

    Ktoś przystawi lufę do skroni i zmusi?

    > będziesz MUSIAŁ zawieść kogoś do szpitala a nie będzie Twojego ukochanego

    A jak będzie MUSIAŁ zawieźć kogoś do szpitala nie mająć w ogóle prawka?
    Czyżbyś głosował za wprowdzeniem obowiązkowego zrobienia prawka dla
    wszystkich obywateli RP oraz przebywających na terenie RP ponad tydzień
    obcokrajowców?

    > Neon'a, Twój kolega zapije na imprezie

    Może twoi koledzy nie potrafią się obrzeć alkoholowi, ale nie wszyscy
    Polacy - wbrew krążącym opiniom - to nałogowcy.

    > a Ty będziesz MUSIAŁ wracać jego złomem z manualem,

    Dlaczego będzie musiał? Jak ktoś się schlał, to niech sobie wzywa
    taksówkę, albo holowanie, albo cokolwiek. To jego problem.

    > umówisz się na bardzo ważne spotkanie a twój neon nie
    > odpali i będziesz MUSIAŁ pojechać samochodem kolegi ?

    Taksówki zlikwidowali?

    > Uwierz mi, jazda normalnum autem wcale nie jest trudna.

    > Poza tym nie wiem czy nie ma przepiu który mówi o tym,
    > że egzamin na prawo jazdy może odbywać się tylko na
    > konkretnych autach (Plac - Fiat Punto, Miasto - Opel Corsa ??)

    Mega ROTFL

    Naucz się, k*.*, przepisów, zanim zaczniesz bezczelnie odmawiać prawa do
    kierowania pojazdami ludźmi, którzy potrafią jeździć, znają przepisy a
    tylko nie chcą się użerać z durnym drążkiem.

    > może to nie
    > dotyczyć egzaminów dla inwalidów. ? Poza tym prawo jazdy jest na wszystkie
    > pojazdy właściwe dla danej kategorii, a nie na jeden samochód. Osoba która
    > potrafi jeździć tylko jednym autem, w innym jest już po prostu zagrożeniem i
    > potencjalnym zabójcą !

    No popatrz. A egzamin jest przeprowadzany tylko na jednym. No, może
    czasem dwóch. Myślisz, że ktoś, kto zda manewry maluszkiem albo innym
    punto, od razu się przesiądzie np. do Lincolna Continentala i wykona
    wszystkie te same manewry bezbłędnie?

    G*.*NO PRAWDA!

    Rozumkując (nie mylić z rozumowaniem), jak ty, egzamin należałoby
    przeprowadzać na wszystkich możliwych dla danej kategorii pojazdach.