  • Data: 2004-06-10 00:40:44
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ca84su$14l5$1@news2.ipartners.pl...

    > Bo? Racjonalne argumenty poporoszę...

    .....bardzo proszę
    .....oznacza to że taka osoba nie ma podzielnej uwagi a to ją całkowicie
    dyskwalifikuje
    .....jako kierowcę./np. jedzie lukiem w prawo skręca w ulicę w lewo a przy
    okazji
    ....ma ochlapaną szybę przednią.przez auto z przeciwka, musi zrobić
    jednocześnie
    ...1.wychamować
    ...2.włączyć kierunek w lewo
    ...3.włączyć wycieraczki
    ...4.dopóki wycieraczki nie wytrą pamiętać jak idzie droga aby utrzymać sie
    w pasie
    ...a ty d.....ę zawracasz ze skrzynią biegów
    niespełnienie tych czterech warunków jednocześnie musi się zakończyc małą
    lub dużą
    katastrofą, kwestia szczęścia.
    ....pewnie się przyczepisz do pkt.2 ale to twój problem chodzi o idee a nie
    o szczegóły

    > Ktoś przystawi lufę do skroni i zmusi?

    > ............życie pisze różne scenariusze często nie do przewidzenia przez
    prawo

    > A jak będzie MUSIAŁ zawieźć kogoś do szpitala nie mająć w ogóle prawka?
    > Czyżbyś głosował za wprowdzeniem obowiązkowego zrobienia prawka dla
    > wszystkich obywateli RP oraz przebywających na terenie RP ponad tydzień
    > obcokrajowców?

    ....ale wydziwiasz
    ....gdy jest stuacja WYŻSZEJ konieczności to możesz prowadzić bez prawka
    ....i narąbany jak bóbr i jechać nawet pod prąd tylko później będziesz
    musiał
    ....uzasadnić swoje wyczyny.

    > Może twoi koledzy nie potrafią się obrzeć alkoholowi, ale nie wszyscy
    > Polacy - wbrew krążącym opiniom - to nałogowcy.

    .....dwa piwa to nie nałóg, tylko w polsce to już przestępstwo a w rzeszy
    jeszcze można kierować

    > Dlaczego będzie musiał? Jak ktoś się schlał, to niech sobie wzywa
    > taksówkę, albo holowanie, albo cokolwiek. To jego problem.

    .......to polska jest, jutro może auta już nie być na miejscu
    .......a kolegów sie po to ma aby im czasem pomóć w problemie
    .....a czasem oni tobie

    > Taksówki zlikwidowali?

    .......taksówka na dobę albo na 400km może być b. kosztowna

    > Mega ROTFL

    ...nie może byc krótsze niż 3,50
    ...i za to głowy nie dam ale powinno być 4 drzwiowe

    > Naucz się, k*.*, przepisów, zanim zaczniesz bezczelnie odmawiać prawa do
    > kierowania pojazdami ludźmi, którzy potrafią jeździć, znają przepisy a
    > tylko nie chcą się użerać z durnym drążkiem.

    .....ja wiem czy on taki durny? spytaj Hołowczyca albo innych
    .....bo dla przeciętnego spalacza benzyny właściwie nie ma znaczenia
    .....jaką ma skrzynie biegów. i tak niewiele z niej wyciśnie.

    > No popatrz. A egzamin jest przeprowadzany tylko na jednym. No, może
    > czasem dwóch. Myślisz, że ktoś, kto zda manewry maluszkiem albo innym
    > punto, od razu się przesiądzie np. do Lincolna Continentala i wykona
    > wszystkie te same manewry bezbłędnie?

    ....a różnie to bywa
    ....prywatnie to egzamin robiłem na maluchu a miałem wtedy MB116 450sel
    ....a z resztą...ja nim dojeżdzałem nim na kurs prawka, przez co później
    miałem kłopoty
    ....jak to wykapowali, ale to były inne czasy nie takie numery się wtedy
    robiło.

    > G*.*NO PRAWDA!
    >
    > Rozumkując (nie mylić z rozumowaniem), jak ty, egzamin należałoby
    > przeprowadzać na wszystkich możliwych dla danej kategorii pojazdach.

    ..........właściwie to tak powinno być ale ponieważ jest to technicznie
    trudne
    .........o kosztach nie wspomnę to zastosowano system uproszczony
    .........ale coż może andrzejku kiedyś zrobisz prawo jazdy to zmienisz swój
    światopogląd
    .........bo po twoich wypowiedziach jestem na 99% jestem pewien że jesteś
    teoretyk gawędziarz
    ........1% zostawiam na odmieńców co też jest możliwe./na osłodę ci powiem
    że jak miałem 15 lat
    .........to wypowiadałem podobne głupoty ale z czasem to samo ustąpiło więc
    się nie przejmuj tym/

    a co do prawka
    w każdym kraju obowiązują jakieś tam lokalne zasady
    dlatego u nas uczą na manualach
    a w usa na odwrót
    ale u nas nie masz np nauki jazdy na łańcuchach,
    są uproszczone wymagania co do obsługi technicznej auta
    co w innych krajach jest istotne itd itp.
    jest to dokument dość uniwersalny trudno byłoby objąć całość
    wiedzy i praktyki
    ustawodawca zakłada że kurs to jest ABSOLUTNE minimum
    aby w miarę bezpiecznie wypuścić delikwenta na drogę publiczną bez opieki
    a reszty się nauczy w praktyce.
    inaczej faktycznie kurs powinien trwać ze 3 lata w tym z 500 godzin jazdy
    na różnych samochodach tylko ile to by kosztowało?
    na moje oko to dopiero po 10 000km kierowca jest całkiem przewidywalny
    w swoich reakcjach na sytuacje ekstremalne na drodze.
    na wprost to nawet mój pies umie prowadzić a prawka to pewnie nigdy nie
    zda:)))