  • Data: 2004-06-10 09:46:22
    Temat: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Od: viki <a...@s...tego.maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Jun 2004 18:48:32 +0200, Memphis napisał(a):

    > Ja na prawde nie umie(i juz sie nie naucze) jezdzic na tych samochodach
    > z reczna skrzynia biegow. Czy to jest powod, zebym nie mogl zrobic prawo
    > jazdy??(wg tej Pani tak jest).

    Oki podam trop ktory byc moze juz wystygl:
    moj ojciec jakos upiornie dawno temu kupil sobie pierwsze auto (trabancik ;-> )
    i dowiedzial sie ze prawo jazdy moze zdawac "jako ekspert" tzn na tym
    swoim autku (wiazalo sie z tym jeszcze kilka mneij waznych rzeczy)
    wiec moze to jest rozwiazanie by nie machac :)
    o ile te przepisy jeszce istnieja bo po 30 latach mialy prawo sie zmienic
    pozdrawiam
    --
    JFK