    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Date: Wed, 09 Jun 2004 11:42:23 +0200

    Użytkownik Beeslip napisał:

> [...]
    Obrażasz w tej chwili każdego inwalidę prowadzącego samochod.
    To sa inwalidzi narządów ruchu, nie inwalidzi umysłowi.
    Potrafią się nauczyc ale fizycznie nie moga wykonac czynności związanych
    z obsługa skrzyni manualnej. Zresztą inwalidzi ktorych znam kiedys
    prowadzili normalne samchody, choroba czy wypadek zmusiły ich do
    modernizacji lub zakupu automatu.

    Ty fizycznie możesz obsłuzyć manuala ale nie potrafisz lub nie chcesz
    sie nauczyc.
    Nie chcesz - no cóz, lenistwo to grzech glówny i jeden z tych których
    nie cierpię najbardziej, zwłaszcza w połączeniu z brakiem wyobraźni, bo
    dostales tu juz kilka przykładow zdarzen prawdopodobnych ktore moga
    wymagać takich umiejętności jak "machanie drążkiem".
    Nie potrafisz - pewnie nie będzisz też umiał zapamiętać znaków
    drogowych, ocenić sytuacji na skrzyżowaniu czy po prostu traić do celu.
    Może lepiej nie rób tego prawa jazdy.

    > Nie uraziles mnie. Nie uwazam, ze jestem jak to nazwales "glupi", poprostu
    > mam bardziej radykalne od Ciebie poglady w tej materii. Moim zdaniem sluszne

    To faktycznie bardzo radykalny pogląd. "Jestem tak tępy że nie dam rady
    więc nawet nie próbuję".
    Przyznam że nigdy bym się na taka samokrytyke nie zdobyła.
    Zresztą zawsze wychodzę z założenia że jak się postaram to potrafię. To
    pewnie jakas mania wielkości albo co...

    Maddy machająca drążkiem na co dzień.. geniusz jakiś!?!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl