    From: "Krzysztof Doniczka" <k...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Pan jest inwalida ??
    Date: Wed, 9 Jun 2004 09:16:48 +0200

    > "musialbys wsiasc do samochodu z automatem i mozesz kogos wtedy zabic - bo
    > nie chcialo sie nauczyc operowac hamulcem i gazem w automacie".
    >
    > Ty i twój doradca scream macie w glowie bolszewizm mentalny.

    Jest tylko taka mała różnica, że jak ktoś potrafi jeździć autem z manualną
    skrzynią biegów to z automatem raczej nie będzie miał problemów, natomiast
    osoba która potrafi jeżdzić TYLKO automatem będzie miała problem z
    "normalnym" autem. Poza tym w całym wątku rozchodzi się o fakt, że gość z
    góry zakłada iż nie umie i już się nie nauczy prowadzić auta z manualną
    skrzynią i w tym przypadku należy zadać sobie pytanie czy jest on
    ograniczony czy jeszcze coś innego jest z nim nie tak ? Jak już zda to
    prawko to niech sobie jeździ czym chce, ale fakt totalnej niechęci do nauki
    jest niezaprzeczalny. On po prostu nie chce. Zero woli. A jak nie chce mu
    się uczyć zmieniać biegów to potem może mu się nie chcieć nauczyć przepisów,
    nie chcieć mu się zatrzymać na czerwonym itp. Może jeszcze napisze. " Ja
    naprawdę nie umiem i już się nie nauczę tych przepisów. Czy naprawdę nie
    mogę zrobić prawa jazdy ? Obiecuję, będę jeździł tylko w nocy kiedy nie ma
    samochodów i poruszał będę się tylko automatami. Proszę !! " Swoją drogą tak
    jeszcze nieco offtopicznie już od dawna twierdziłem, że kursantowi na PJ
    powinno się dawać możliwość jeżdżenia kilkoma różnymi autami, właśnie po to
    aby umieli kręcić nie tylko jednym kółkiem. I jeszcze na zupełny koniec. Po
    to auta egzaminacyjne są wszędzie i zawsze takie same, bo jak wyobrażasz
    sobie egzamin praktyczny na placu ? Za każdym razem będą rysować nowe
    kreski, bo gość chce zdawać na jakimś innym aucie ?