eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 14:21:49
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 25 października 2013 14:06:14 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:
    > Nie. On po prostu tego półmózga (do prostej roboty) nie zatrudnia bo mu
    > się nie opłaca,
    To niech przeniesie swój biznes na Cypr czy do innego raju podatkowego.
    Otwierał biznes, znał realia, wiedział ile za co będzie płacił.
    Nie stac go na zatrudnienie pracownika to niech robi sam albo zrezzygnuje z własnego
    biznesu i zatrudni się u sąsiada

    >przez co mniej dóbr produkuje, wskutek czego *WSZYSCY*
    Mógłby produkowac jeszcze jesli by np niewolników za miskę ryżu do pracy zatrudniał.
    "Wszyscy" by zyskali
    Gdyby Tobie emeryture zabrać i "zatrudnić" za miskę ryżu to Wszyscy by przecież
    zyskali. Ale w sumie po co zabierac, zrzeknij sie sam albo przekaż na utrzymanie
    kogoś kto pracy nie ma(tak jak mi proponujesz utrzymywac teścia)

    > Kolejna zdobycz socjalizmu! Więcej takich, a wprowadzi się znów kartki
    > Czy do Was nie dociera, że koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania
    > socjalizmu jest permanentny niedobór wszyskiego?
    U nas pomimo jak twierdziśz że jest socjalizm to mamy nadmiar emerytów i kombatantów.
    Najmłodsi kombatanci urodzili się pewnie paredziesiąt lat po wojnie.