eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 16:01:19
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-25 14:21, Kris pisze:
    > To niech przeniesie swój biznes na Cypr czy do innego raju podatkowego.

    Niektórzy tak robią. Tylko kto będzie chciał tu kogoś zatrudniać i
    płacić na ZUS, jeśli tak zrobią "wszyscy"?

    > Otwierał biznes, znał realia, wiedział ile za co będzie płacił.
    Nie. Wtedy (rok, dwa, pięć lat temu) te realia (choćby płaca minimalna)
    były inne.
    Vincent i reszta bandy wiedząc, że pracodawca musi z czegoś żyć, bez
    pardonu podnosi haracz.

    > Nie stac go na zatrudnienie pracownika to niech robi sam albo zrezzygnuje z
    własnego biznesu i zatrudni się u sąsiada

    A jak sąsiada też przestanie być stać?
    Poczytaj "Atlas zbuntowany". Pouczająca lektura, choć utopia.

    > Mógłby produkowac jeszcze jesli by np niewolników za miskę ryżu do pracy
    zatrudniał.
    > "Wszyscy" by zyskali
    > Gdyby Tobie emeryture zabrać i "zatrudnić" za miskę ryżu to Wszyscy by przecież
    zyskali. Ale w sumie po co zabierac, zrzeknij sie sam albo przekaż na utrzymanie
    kogoś kto pracy nie ma(tak jak mi proponujesz utrzymywac teścia)

    Moja emerytura jest wynikiem umowy, jaką zawarłem z państwem podejmując
    pracę w kopalni. Wtedy jakoś chętnych do tego nie było zbyt wielu. Nikt
    nikomu nie bronił, a wręcz naganiano. Odpiernicz się więc od moich
    wyborów i umów o pracę.

    Rozumiem, że Krisowy pogląd, to jest "zabrać tym co mają i dać mnie".
    Faktycznie, dość popularny i chwytliwy.

    > U nas pomimo jak twierdziśz że jest socjalizm to mamy nadmiar emerytów i
    kombatantów. Najmłodsi kombatanci urodzili się pewnie paredziesiąt lat po wojnie.

    Głosuj za eutanazją. I pamiętaj o tym, jak będziesz miał 70-kę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.