eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 14:06:14
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-25 13:59, Kris pisze:

    > Skoro pracodawca prowadzi biznes to jakies kalkulacje robi. I skoro potrzebuje
    pracownika a nie stac go na zapłacenie minimalnej wymaganej płacy to może on jest
    tym półmózgiem i niech więc albo sam stanie do łopaty albo niech zamknie biznes i
    zatrudni sie u innego pracodawcy za tała netto.

    Nie. On po prostu tego półmózga (do prostej roboty) nie zatrudnia bo mu
    się nie opłaca, przez co mniej dóbr produkuje, wskutek czego *WSZYSCY*
    tracą.
    Kolejna zdobycz socjalizmu! Więcej takich, a wprowadzi się znów kartki
    na czipsy i proszek do prania.
    Czy do Was nie dociera, że koniecznym warunkiem sprawnego funkcjonowania
    socjalizmu jest permanentny niedobór wszyskiego?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.