eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
  • Data: 2013-10-25 13:19:47
    Temat: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-25 09:56, Kris pisze:
    > Weż teraz powiedz takiemu "ochtroniarzowi" czy innemu budowlańcowi że praca na
    umowe o dzieło to dla niego same korzyści. Przeciez zaoszczędzone na zusie pieniądze
    moze zainwestować niekoniecznie w złotych polskich i będzie miał emeryturę jak ta
    lala;)
    > Wszystko ladnie pięknie wygląda tylko że w praktyce dzięki umową śmieciowym
    przeciętny pracownik(jesli można tak nazwać osobę zatrudnioną na umowe śmieciową" nic
    nie zyskuje nic nie oszczedza itp.

    Skoro jest głupi, to trudno. Tylko socjaliści chcą go uszczęśliwiać na
    siłę i na cudzy koszt.
    W normalnym społeczeństwie MUSZĄ być ludzie umierający z głodu pod
    mostem i to w światłach reflektorów TVN. Głównie po to, aby inni to
    widzieli "ku przestrodze". Aby innym chciało się oszczędzać, odkładać,
    zainwestować choćby w dzieci czy w inny sposób *POMYŚLEĆ* o przyszłości.

    A tych, którzy nie potrafią - pal licho. Średnia (jakiejkolwiek miary)
    całego społeczeństwa podniesie się, jeśli ich będzie mniej.

    Bo z drugiej strony naturalnym jest, że jeśli taki półmózg ma do wyboru
    z jednej strony (coś tych stron za dużo mi wyszło ;) ) "zadbać",
    pracować, zarabiać, a z drugiej - wyciągnąć łapę po zasiłek, to resztki
    zdrowego rozsądku i czysty racjonalizm podyktują mu "wyciągnij łapę,
    durnie dadzą".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.