  • 1. Data: 2005-11-24 12:46:34
    Temat: Czas reakcji Prokuratury Okregowej
    Od: McANdy<n...@n...com>

    Witam,

    Po otrzymaniu decyzji z Prokuratury Rejonowej o umorzeniu postepowania, w
    regulaminowym czasie od decyzji się odwołałem. Mija już kilkanaście tygodni i
    brak odzewu.
    Z tego co wiem, to sprawa toczy sie w Prokuraturze Okregowej.

    Ile mają czasu na skierowanie sprawy na droge sądową lub podtrzymanie decyzji?

    McANdy

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-11-27 15:33:28
    Temat: Re: Czas reakcji Prokuratury Okregowej
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    McANdy<n...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > Z tego co wiem, to sprawa toczy sie w Prokuraturze Okregowej.
    >
    > Ile mają czasu na skierowanie sprawy na droge sądową lub podtrzymanie decyzji?

    30 dni.
    Ale nie ma obowiązku powiadamiania składającego zazalenie o skierowaniu go do
    Sądu.

  • 3. Data: 2005-11-29 12:47:48
    Od: "AK" <usuńto_krysa@transtools.pl>

    > 30 dni.
    > Ale nie ma obowiązku powiadamiania składającego zazalenie o skierowaniu go
> [...]

    A jesli podtrzymaję wyrok niższej instancji?
    Co dalej mozna zrobić?

  • 4. Data: 2005-11-30 00:00:42
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AK" <usuńto_krysa@transtools.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli podtrzymaję wyrok niższej instancji?
    > Co dalej mozna zrobić?

    Jakiej niższej instancji? Kto? Jeżeli prokurator okręgowy przychyla się
    do zażalenia, to kieruje je do sądu z wnioskiem o utrzymanie w mocy
    zaskarzonego postanowienia. Jeśli uwzględni zażalenie sprawa wraca z
    powrotem do prokuratury. Natomiast jeżeli sąd utrzyma w mocy zaskarzone
    postanowienie można wnosić jeszcze prywatny akt oskarżenia. Z reguły
    takie akty są zwykłym przejawem pieniactwa bądź niezrozumienia
    obowiązującego prawa i najczęściej są oddalane przez sąd jako pozbawione
    podstaw prawnych i oczywiście niezasadne oskarżenie - nota bene bardzo
    słusznie.

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 5. Data: 2005-12-01 22:06:34
    Od: "AK" <a...@w...pl>

    > --
    > Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !
    >
    > Pozdrawiam: Sonn

    Dziekuję za odpowiedź.
    Czyli po moim odwołaniu się od decyzji (mija 3eci miesiąc) brak
    jakiegokolwiek pisma z Prokuratury to normalne?
    Co mam powiedzieć prokuratorowi, który juz czwarty raz mówi, zebym
    czekał...tylko nie wiem na co?
    Żeby było jasne o co chodzi, przeczytaj prosze post pt

    "NIELEGALNY WYRĄB NA DZIAŁCE LEŚNEJ" z 25 listopada.
    Każdy z faktów mówi, ze facet ukradł to drzewo, a prokuratura ucieka od
    pozwania gościa, który się przyznał!
    Jesli możes to skomentuj ten temat

    PS
    Zaczynam dochodzic do przekonania, że zrobię gościowi tak samo jak on mi.

  • 6. Data: 2005-12-03 18:59:25
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 01/12/2005 23:06, AK wrote :

> [...]
    > czekał...tylko nie wiem na co?
    > Żeby było jasne o co chodzi, przeczytaj prosze post pt

    Należy napisać pismo do Prokuratury Okręgowej (Wydziału Postępowania
    Przygotowawczego) z prośbą o informację o stanie sprawy. Powinni
    odpisać, czy leży jeszcze u nich czy w sądzie. Prokurator z Prokuratury
    Rejonowej nie ma pojęcia co się dzieje z aktami po tym jak przesłał je
    do góry, więc jedyne co on może poradzić, to rzeczywiście cierpliwie czekać.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 7. Data: 2005-12-09 07:52:07
    Od: "AK" <usuńto_krysa@transtools.pl>

    > PS
    > Zaczynam dochodzic do przekonania, że zrobię gościowi tak samo jak on mi.

    Napisałem do prokuratury maila z zapytaniem, no i po kilku dniach przyszło
    pismo.
    Nie przychylają się do mojego odwołania i kierują do Sadu Grodzkiego.

    AK