eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy › Re: Cross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy
    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cross-post. Wezwanie do Straży Miejskiej i odmowa załatwienia sprawy
    Date: Fri, 11 Nov 2011 19:54:22 +0100

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    news:j9jq1c$ped$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli co? Nic nie zawalczę? Identyfikator wożę w aucie od trzech lat.
    >
    > Aż zlazłem na ulicę, żeby dokładnie przeczytać, co tam na tabliczne jest
    > napisane:
    > " Nie dotyczy mieszkańców ul. XXXXX z ważnym identyfikatorem"
    >
    > Jestem mieszkańcem i posiadam ważny identyfikator. IMHO jeśli nawet
    > strażnik nie dostrzegł identyfikatora, sprawa powinna być do wygrania, no
    > bo tak to mogli by każdemu wmówić, że tego identyfikatora nie miał.
    >
    > Ile w ogóle takie parkowanie może kosztować?

    Nic nie może ciebie kosztować, jesli jesteś mieszkańcem tej ulicy i wydano
    ci ważny identyfikator!
    To i tylko to bowiem jest warunkiem zwolnienia z zakazu parkowania!

    Spokojnie "rób koło pióra" tym (w większości) cwaniakom ze SM i nie bój się
    sądu - masz ważne uprawnienia do parkowania, a to, ze przygłupi straznik ich
    nie zauwazył to nie twoja sprawa;-)