    From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cofniecie zgody na urlop
    Date: Fri, 31 May 2002 22:13:23 +0200

    > Może wtrącę swoje 3 gr do dyskusji.
    > Przeczytaj jeszcze raz (uważnie) paragraf na który się powołujesz.
    Czytałem go wielokrotnie, nie cytuje paragrafu tylko swoją wypowiedź z
    poprzedniego posta

    > Brzmi on inaczej.
    No tak, nie ma w nim explicite, że pracodawca kosztów nie pokrywa, co
    pozwoliłem sobie dodać a co wynika z tego, że artykuł o tym nie mówi czyli
    takiego obowiązku na pracodawcy nie ma - przynajmniej z perspektywy tego
    artykułu. Jeśli uważasz inaczej to bądź łaskaw wskazać normę w tym artykule
    bądź innym, która stanowiłaby co innego a jednocześnie była adekwatna do
    wyżej opisanego stanu faktycznego. To doprawdy kuriozalne wyrzucać komuś
    nieścisłość w przytaczaniu treści danego artykułu jeśli na poparcie swojego
    stawiska nie ma się ŻADNEJ podstawy prawnej. Dlatego poproszę o mniej lub
    bardziej dokładny cytat, albo chociaż wskazanie artykułu bo inaczej nie będę
    mógł potraktować tej odpowiedzi poważnie.

    > Plan urlopów służy nie tylko pracodawcy - na tej podstawie pracownik
    > może również zaplanować swój wypoczynek.
    Czy ktoś to do tej pory zanegował?
    Na pewno nie ja.

    W przypadku wycieczek
    > zorganizowanych wiąże się to ze sporymi kosztami, które trzeba pokryć
    > na długo przed wyjazdem (miesiąc to minimum). Pracodawca musi liczyć
    > się z koniecznością zwrotu kosztów poniesionych przez pracownika.
    A co go do tego zmusza? Proszę wskazać odpowiedni przepis.

    > Każdy sąd przyzna mu rację.
    Być może, ale chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie prawnej.

    > Jeśli nadal tego nie rozumiesz, to życzę Ci żebyś na własnej skórze
    > doświadczył takich problemów. Może wtedy zmienisz zdanie.
    Z chęcią zmienię zdanię jeśli miast pustosłowiem posłuzysz się jakimś
    konkretem.
    Czekam z niecierpliwością.

    pozdrawiam
    T.