  • Data: 2002-05-31 21:09:14
    Temat: Re: Cofniecie zgody na urlop
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ad8le2$535$1@news.tpi.pl...
    > To doprawdy kuriozalne wyrzucać komuś
    > nieścisłość w przytaczaniu treści danego artykułu jeśli na poparcie
    swojego
    > stawiska nie ma się ŻADNEJ podstawy prawnej.

    A co ma piernik do wiatraka? Błednie przytoczyłeś artykuł - to jedna sprawa.
    To, czy jest podstawa prawna dla innego twierdzenia nie ma z tym nic
    wspólnego i nie rozmydlaj w ten sposób dyskusji. To jest kuriozalne. A także
    Twój ton.

    > Dlatego poproszę o mniej lub
    > bardziej dokładny cytat, albo chociaż wskazanie artykułu bo inaczej nie
    będę
    > mógł potraktować tej odpowiedzi poważnie.

    Zgódźmy się - cytaty powinny być dokładne. A odpowiedzi poważne należy brac
    poważnie, bez względu na to, ile zawieraja cytatów. Nalezy także zachować
    spokój.
    > [...]
    > A co go do tego zmusza? Proszę wskazać odpowiedni przepis.
    > [...]
    > Być może, ale chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie prawnej.
    > [...]
    > Z chęcią zmienię zdanię jeśli miast pustosłowiem posłuzysz się jakimś
    > konkretem.
    > Czekam z niecierpliwością.

    Primo - ten sam przepis. Przecież wyrażnie miałeś napisane, że można to
    potraktować jako odwołanie z urlopu. Jest to oczywiście kwestia
    interpretacji i uznania sądu. Zawsze jednak zostaje...

    Secundo: (uwaga....)
    Art 415 kc drogi kolego. Nalezy umieć spojrzeć na sprawę z szerszej
    perspektywy. To, że jest to stosunek pracy, nie znaczy od razu, że stosuje
    się doń li tylko wyłacznie kodeks pracy. Stąd podejrzewam wątpliwości mojego
    przedpiścy dotyczące właściwości sądu. Wątpliwości, których nie podejmuje
    się rozwiać :))
    Artykuł 164 nie daje pracodawcy swobody w ustalaniu planu urlopów. Do jego
    zmiany potrzebne są "szczególne potrzeby" itd i to też oceni sąd.

    Pozdrawiam i życze ukojenia ewidentnie skołatanych nerwów,

    --
    Depi.