  • Data: 2020-01-10 11:16:20
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 9 Jan 2020 20:26:35 +0100, z napisał(a):

    > A jeśli już to dlaczego akurat to dotyczy tylko pojazdów?
    >
    > Twój komputer powinien mieć licznik (homologowany oczywiście i
    > certyfikaowany dyrektywami)

    Mój komputer akurat mało się przemieszcza, chyba że uwzględnić ruch wirowy
    Ziemi i jej obieg wokół Słońca.
    Nie ma obowiązku zwracania uwagi na stan licznika i nikt nie każe Ci tego
    robić. Rozumiem, że jesteś zwolennikiem wolności, więc dlaczego oburzasz
    się, że inni są zainteresowani tym parametrem?

    > Miałbyś wiedzę ...

    Normalny człowiek coś wie, albo nie wie.
    'Manie' wiedzy to efekt zmagań Mniej niż Zera z językiem polskim, co bardzo
    spodobało się suwerenowi, bo w jego mniemaniu nobilituje.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl