  • 1. Data: 2002-04-22 18:45:07
    Temat: Co znajduje sie w rejestrze gruntów,a co w księgach wieczystych ?
    Od: "William Bonawentura" <a...@b...com>

    Gdzie powinny znajduować się informacje o zabudowaniach jakie są
    posadowione na danej nieruchomości ? Dokłądnie chodzi mi o dane o metrażu
    pomieszczeń, przeznaczeniu budynku itp.
    Do wniosku o ujawnienie budynku w KW nalezy dołączyć mapę i opis.
    Kto może je wystawić ?

  • 2. Data: 2002-04-23 09:14:10
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

> [...]
    > pomieszczeń, przeznaczeniu budynku itp.
    > Do wniosku o ujawnienie budynku w KW nalezy dołączyć mapę i opis.

    Mapę i opis powinienes otrzymać na wniosek w Wydziale Ewidencji Gruntów
    Starostwa Powiatowego właściwego dla położenia nieruchomości.
    Jest to płatne i musisz złożyć 'specjalny' wniosek (ochrona danych osobowych
    ?:)
    Zwykle dają od ręki, ale 'co kraj-powiat to obyczaj' !

    Pozdro

    sap