    From: "kazimierz" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tym zrobić
    Date: Fri, 15 Apr 2005 20:32:07 +0200

    Wielkie dzięki za informację. No cóż, było mi bardzo przykro jak sie
    zorientowałem, że ja "nie jestem pokrzywdzonym"
    Więc zrobię tak jak w sugestii.
    A swoją drogą to ciekawe co sprawca o tym sądzi. Źle by było gdyby tacy
    oszuści byli górą, bez względu na to czy jest to tak jak w moim przypadku
    220 zł czy też np 50 gr! Oszustwa powinny być możliwie najsurowiej
    traktowane. Ja na Allegro zwróciłem kupującem 99zł nadpłaty ponieważ sie
    pomylił, bo tak trzeba a mnie taki młodzian dwa rzy młodszy tak oszukać
    próbował!