    Subject: Re: Co z tajemnica narady sedziowskiej?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Date: Tue, 16 Apr 2019 16:12:10 +0200

    W dniu 16.04.2019 o 07:18, ń pisze:
    > Nie jestem ani za ani przeciw tajemnicy narady, jednakże na dzień
    > dzisiejszy ona obowiązuje, a po raz kolejny podawane są poglądy składu
    > sędziowskiego:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/smierc-17-latka-ugod
    zonego-nozem-zbigniew-ziobro-bedzie-apelacja/ky7lhpq

    > Podejrzewam, że to sędziowie "etatowi" podają wyniki narad gdy im to
    > akurat pasuje ("to nie my, to ławnicy"), a ławnicy za podobne lub
    > rzekome ujawnienie są przez sędziów wnioskowani do usunięcia z listy
    > (przykładowo ławnik orzekający w głośnej sprawie alimentacyjnej pewnego
    > aktora).
    > I nie piszę tu o procedurze zdania odrębnego, do składania którego
    > zresztą ławnicy są również zniechęcani.

    ofiara widać sama była sobie winna :

    "Sprawę śmierci Patryka P. szeroko opisywał "Express Bydgoski". Jak
    podawał portal, oskarżony 18-letni Wojciech M. miał stanąć w obronie
    jednego ze swoich kolegów, który został wcześniej zaatakowany przez
    pijanego Patryka P."

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"