    From: "Les P" <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Date: Tue, 21 Jun 2005 22:50:43 +0200

    Użytkownik "flower"
    > Użytkownik "Les P">>

    > A ja głupi pozwalałem jej wiewiórki karmić.
    > Nie omijamy czasem tematu?

    Skądże. Masz rację. Każda żywa forma życia może być grożna.

    > Jakby cię ktoś spytał o jakiegoś psa obrończego, to wymieniłbyś
    > rozpasionego
    > kundlojamnika, czy jakąś inną rasę? Więc czemu teraz udajesz głupka?

    Skąd Ci przyszło do głowy, że udaję? Wcale nie udaję!!!
    Nie wiedziałem, że teraz moja pora, aby wymienić jakiegoś psa obronnego -
    naprawdę :-)

    > właścicielach.

    > Pamiętam. Tylko wiesz co, ja nie lubię być mądry po szkodzie.

    To leccie w kosmos, bo tu na ziemi ciągle coś będzie wam grozić. A to jakiś
    pies bez smyczy, a to jakiś pijak pod blokiem, a to znowu ta cała hołota w
    internecie... Nie wiem tylko, o co ci jeszcze chodzi? Sam powiedziałeś na
    wstępie, że policja nie przyjedzie, jeśli powiesz, że jakiś pies leci za
    autem. To czego jeszcze oczekujesz? Że ktoś znajdzie paragraf zabraniający
    posiadania amstaffa? Biegania za autem po lesie?A może uspokoi Cię dopiero
    zakaz posiadania aut? Poklepanie po plecach? Słowo otuchy?

    Les P