  • Data: 2005-07-01 09:52:45
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak możesz twierdzić, że zapanował, skoro pies poturbował dziecko?

    widzialas dziecko poturbowane przez psa gdy ten nie zostal odciagniety?

    > No sorry, jeśli widzę psa na smyczy i w kagańcu, a smycz kończy się w ręku
    > właściciela, to chyba mogę czuć się bezpiecznie?

    nie wiem czy masz dziecko, ja nie mam , ale kilka lat bardzo czesto sie
    opeikowalem malym szkrabem (kilka godzin dziennie coreczka sasiadki)
    zaczynalem jak miala 0,5 roku, nie wyorbazam sobie innejgo zachowania w
    takiej sytuacji niz wziecie
    jej na druga strone.

    jezeli matka nie ma na tyle wyobrazni by tak blache rzeczy przewidziec to
    nie powinna byc matka.
    Prawdopodobnie jest z takich ktorym nie przeszkadza jak dzieciak (2 letni)
    biegfa po padoku podczas
    gdy konie sa na wybiegu (spotkalem sie z taka sytuacja).

    > A odpowiada? Jak? Mojej córki koleżanka miała wyrawane przez psa pół
    > bicepsa, i co, myślisz, że ktoś za to odpowiedział?

    Robert Tomasik cytowal odpowiednie paragrafy dotyczace odpowiedzialnosci
    wlasciciela psa,

    > Google twoim przyjacielem.

    sorry ale ja wole zywych przyjaciol, zadalem konretne pytanie, daj link do
    konretnych rzetelnych statystyk.
    Albo milcz. bo inaczej rozmowa jest pozbawiona sensu.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"