  • Data: 2005-06-28 12:37:30
    Temat: Re: Co z groźnymi psami?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > nie zgodze sie, gdyby wlasciciel nie zapanowal final bylby pewnie inny.

    Jak możesz twierdzić, że zapanował, skoro pies poturbował dziecko?
    > Jezeli matka pozwala na miniecie sie swojego dziecka z psem w odleglosci
    > kilku centymetrow,

    No sorry, jeśli widzę psa na smyczy i w kagańcu, a smycz kończy się w ręku
    właściciela, to chyba mogę czuć się bezpiecznie?

    > a nie odpowiada ?

    A odpowiada? Jak? Mojej córki koleżanka miała wyrawane przez psa pół
    bicepsa, i co, myślisz, że ktoś za to odpowiedział?

    > ja sie pytam o statystyki, ile w roku 2004, ile w 2005 zostalo
    > zagryzionych ludzi przez psy.

    Google twoim przyjacielem.

    Justyna i kot, co nie gryzie.